Westfriesland

HG kiest Abovo voor media-inzet 2016

HOORN – HG International heeft gekozen voor Abovo Media als mediabureau. Vanaf 1 januari 2016 is het bureau uit Hoorn verantwoordelijk voor de mediastrategie TV, planning en inkoop van het bedrijf.

”Er was direct een persoonlijke klik vanwege de nuchtere werkwijze en korte lijnen bij Abovo Media. Een deskundige, sterke onafhankelijke partner met scherpe tarieven waarbij we op basis van gezamenlijk ondernemerschap vol vertrouwen de samenwerking tegemoet zien,” aldus Saskia Herrenauw, product manager marketing HG.

”Abovo is verheugd dat een oer-Hollands en succesvol bedrijf als HG heel bewust kiest voor ons. We zien ernaar uit om op basis van gezamenlijk ondernemerschap met frisse inzichten de uitdagende doelstellingen van HG te verwezenlijken”, zegt Remko Poggenklaas, commercieel directeur van Abovo Media.

HG International

HG International is een Nederlands bedrijf met eigen vestigingen in verschillende landen. In totaal werken er dagelijks meer dan 250 mensen. Het bedrijf produceert meer dan 300 verschillende producten die hun weg vinden naar miljoenen tevreden consumenten in meer dan 45 landen.

Abovo Media

Abovo Media is het snelst groeiende onafhankelijke mediabureau van Nederland waar dagelijks zo’n negentig professionals werken. Met een eigen kijk op media levert het fullservice bureau strategische en crossmediale oplossingen aan adverteerders. Abovo Media werkt onder andere voor Fashioncheque, Autogrill, Koopjedeal, MediaBookers, ROC van Amsterdam, Vakantieveilingen.nl en Basic-Fit.


To Top