WestfrieslandinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
WestfrieslandinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
WestfrieslandinBedrijf

Binnenkort koffie en broodjes bij Media Markt Hoorn

redactie Door redactie
11 oktober 2013
in Westfriesland
A A
Deel op FacebookDeel op TwitterDeel op LinkedinDeel via e-mail

HOORN – De Media Markt in Hoorn is de eerste winkel van de keten die in samenwerking met Lekkerland een foodconcept gaat starten. Onder de naam Punto Panino en Piacetto lanceert Lekkerland een broodjes- en koffieconcept aldus Retailnews.nl. Welk concept en wanneer het gaat starten is niet bekend en wilde men bij Media Markt Hoorn nog geen verdere mededingen over doen.

Meernieuws

Funderingsherstel moet Westfries Museum behouden voor volgende generaties

Meer bezoekers naar binnenstad Hoorn: ’toerisme en winkelen in de lift’

Terrasboot aan de Korenmarkt in Hoorn krijgt groen licht voor vervolgstap

De keuze om met Horeca aan te slag te gaan speelt al langer bij de electronicaketen. Vorige maand stond een vacature online voor een ‘medewerker Horeca voor 13-32 uur’. Deze vacature is inmiddels niet meer online.

ADVERTISEMENT

Lekkerland is leverancier van veel gemaksproducten aan de horeca. Zij zien samen met veel foodfabrikanten mogelijkheden om de afzetkanalen verder uit te breiden. Het vervagen van de grens tussen de non-food en foodsector past in de trend van ‘blurring’, weet Jan-Willem Grievink, directeur van het Foodservice Instituut. Consumenten denken volgens hem niet in kanalen. “Die willen ook een kop koffie en misschien een croissant bij Zara, ” aldus Grievink op Retailnews.nl.

Een ander voorbeeld hiervan is Red Bull. Deze energiedranken zijn inmiddels te koop bij GAMMA, terwijl men ook kansen ziet bij winkels van Blokker, Zeeman, Action, Media Markt en tuincentra. Veel winkeliers staan open voor dit extra product aanbod omdat zij de kassa minder zien rinkelen voor het standaard assortiment.

Tags: BroodjesFoodconcepthoornHorecaHorecaconceptKoffieLekkerlandMedia Markt HoornMediaMarkt
Share11Tweet7Share2Send

Populair deze week

  • Kansspelen onder jongeren in Europa in verval

    Kansspelen onder jongeren in Europa in verval

    4235 shares
    Share 1694 Tweet 1059
  • Column Gerben H. Bakker: Disco Cor

    31 shares
    Share 12 Tweet 8
  • Bol In- & Exterieur in De Goorn bekroond met het Predicaat Hofleverancier

    13 shares
    Share 5 Tweet 3
  • Een snackbar gerund door sportinstructeur is niet vreemd

    222 shares
    Share 89 Tweet 56
  • Column Robert-Jan Knook: Over getallen gesproken

    46 shares
    Share 18 Tweet 12
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact
Nieuws/tips/persberichten?

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk