HOORN – Sinan Belhawi is met zijn pitch voor een landelijke tandartsbon winnaar geworden van het Groot Noord-Hollands Idee, georganiseerd door Hoorn Business Events. De Dragons (Alexander Ribbink, Jo Roelof Zeeman, Mike Ackermans en Guus Bosch) vonden zijn idee het meest origineel, realistisch en voorzien van een goede return on investment ROI.
Belhawi wil gratis kennismakingsconsulten weggeven bij tandartsen om zo nieuwe patiënten te werven. “De tandartspraktijken betalen op hun beurt een referal per aangeboden klant en daar zit het verdienmodel”, aldus Belhawi. De winnaar kreeg een goede fles champagne en de mogelijkheid om met de investeerders verder te sparren over zijn onderneming.
“Dit smaakt naar meer”, zeggen organisatoren Robert-Jan Knook en Rob van Loon. “We gaan dit concept later dit jaar in een verbeterde versie nogmaals lanceren, want de reacties zijn zeer positief.”
Het Groot Noord-Hollands Idee vond plaats onder toezicht van de schutters uit de Gouden Eeuw in de Schutterijzaal van het Westfries Museum in Hoorn.
Hoorn Business Events is hét platform in Groot Hoorn voor ondernemers en ondernemende mensen. Het platform faciliteert hen in hun ontwikkeling in de breedste zin van het woord. Uitgangspunten die een rol spelen zijn inspireren, kennis delen en het bieden van een kwalitatief hoogwaardig netwerk.
Sinan Belhawi winnaar Groot Noord-Hollands Idee met Tandartsbon @mike_ackermans reikt uit! twitter.com/HoornBusinessE…
— HoornBusinessEvents (@HoornBusinessE) 9 april 2013