WestfrieslandinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
WestfrieslandinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
WestfrieslandinBedrijf

Budget 50.000 euro voor toerisme in Noord Holland

redactie Door redactie
18 februari 2015
in Westfriesland
A A
Deel op FacebookDeel op TwitterDeel op LinkedinDeel via e-mail
nu-hier-noordholland
Afbeelding uit aanvraagformulier subsidie

NOORD-HOLLAND –  Sinds augustus 2011 voert Amsterdam Marketing de Toeristische Marketing & Promotie uit van de provincie Noord-Holland. in het kader van de Toeristische Marketing & Promotie van de Provincie Noord-Holland voor gekozen om in 2015 een bedrag van €50.000 beschikbaar te stellen voor stimuleringsactiviteiten. Partijen kunnen een beroep doen op dit budget met activiteiten die aansluiten op de doelstellingen van de Toeristische Marketing & Promotie.

Meernieuws

Meer bezoekers naar binnenstad Hoorn: ’toerisme en winkelen in de lift’

Insiders uit ’s-Hertogenbosch wordt nieuw regiomarketingbureau voor Westfriesland

Michelin Reisgids geeft stad Hoorn 1 ster; ‘‘een bezoek waard’, en dat is Hoorn dus zeker’

Van het Promotiebudget Noord-Holland kan de toeristisch/culturele sector in Noord-Holland profiteren, waaronder:

ADVERTISEMENT
  • Regio VVV’s, citymarketingorganisaties en overheden in Noord-Holland
  • Toeristisch en cultureel bedrijfsleven in Noord-Holland, waaronder leden van de brancheorganisaties

De focus van de promotie ligt op de sterke merken van de provincie Noord-Holland, met andere woorden de voor de bezoeker herkenbare plaatsen en gebieden zoals Texel, de kust en bijvoorbeeld de Zuiderzeeplaatsen. Om duidelijk te maken dat deze gebieden onderdeel zijn van Noord-Holland is de verbindende slogan ‘Nu.Hier.Noord-Holland’ ontwikkeld. ‘Nu’ staat voor actualiteit en ‘Hier’ staat voor locatie.

Download hier het aanvraagformulier promotiebudget

Tags: MarketingNoord-HollandPromotieToerisme
Share3Tweet2Share1Send

Populair deze week

  • Kansspelen onder jongeren in Europa in verval

    Kansspelen onder jongeren in Europa in verval

    3913 shares
    Share 1565 Tweet 978
  • Column Robert-Jan Knook: Over getallen gesproken

    36 shares
    Share 14 Tweet 9
  • Social Blue uit Hoorn neemt Deens bedrijf over en kiest nieuwe groepsnaam; Leads.io

    210 shares
    Share 84 Tweet 53
  • Onderdelen Ooms en Spaansen samen in Zandexploitatie Westfriesland

    412 shares
    Share 165 Tweet 103
  • Meubelmakers De Eekhoorn groeien uit jasje in Zwaagdijk-Oost [interview 2016]

    1423 shares
    Share 569 Tweet 356
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact
Nieuws/tips/persberichten?

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk