WestfrieslandinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
WestfrieslandinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
WestfrieslandinBedrijf

Hooghoudt kiest voor Abovo Media en TAPE

Redactie Door Redactie
23 november 2015
in Westfriesland
A A
ADVERTISEMENT
Deel op FacebookDeel op TwitterDeel op LinkedinDeel via e-mail

HOORN – Een van de bekendste distilleerderijen van Nederland heeft besloten om haar mediazaken neer te leggen bij twee bureaus. Reclamebureau TAPE is verantwoordelijk voor concept en creatie, Abovo Media voor de mediastrategie, -planning, -onderzoek en -executie. De samenwerking is direct van gestart gegaan, de aftrap vond afgelopen zaterdag plaats met een crossmediale campagne met landelijke tv, online en social media.

Meernieuws

KFC kiest Abovo Maxlead als nieuw mediabureau

Per 1 april nieuwe CEO bij Abovo Maxlead

Lidl Nederland kiest voor Hoornse Abovo Maxlead als nieuw mediabureau

“Naast de creatieve samenwerking met TAPE zochten we een partij die ons strategisch kon adviseren op mediavlak. In Abovo vonden we een goede partner, waarbij een uitgebreide doelgroepanalyse en pragmatische blik ons nieuwe inzichten heeft gegeven. We kijken erg uit naar de samenwerking.” aldus Karina Zuiderveen brand manager Hooghoudt.

“Hooghoudt is een inspirerend Nederlands merk vol vakmanschap en traditie. Wij gaan met alle plezier de uitdaging aan om de mooie producten van Hooghoudt nog sterker onder de aandacht brengen bij de doelgroepen.”, aldus Niels Bruinsma strategisch directeur Abovo Media.

“Met deze campagne willen we drie dingen laten zien: waarom Hooghoudt zo’n cool bedrijf is, jenever zo’n interessant product is en hoe je Premium Jenever kunt drinken.”, aldus creative director Tobias Camman van TAPE.

Hooghoudt

Sinds 1888 houdt familiebedrijf Hooghoudt zich bezig met het ontdekken van rijke smaken en weten ze als geen ander hoe mensen samene laten genieten. Door al deze jaren ervaring en liefde voor het vak zijn zij een begrip geworden inet ontwikkelen van jenevers en bitters, zoals Premium Jenever, Bruine Jenever en Beerenburg.

Tags: Abovo MediaFeaturedHooghoudt
Share7Tweet4Share1Send

Mis geen nieuws, volg WestfrieslandinBedrijf op facebook en LinkedIn.


OnsWestfriesland

Populair deze week

  • Kansspelen onder jongeren in Europa in verval

    Kansspelen onder jongeren in Europa in verval

    856 shares
    Share 342 Tweet 214
  • Jan Reek Natuursteen wint Westfriesland Meer Prijs op ondernemersgala

    98 shares
    Share 39 Tweet 25
  • Westfries Ondernemersgala 2025; Foto overzicht

    554 shares
    Share 222 Tweet 139
  • Werkzaamheden N307 bij Zwaagdijk-West; 6 juni overdag en 10 juni avond en nacht afsluiting

    9 shares
    Share 4 Tweet 2
ADVERTISEMENT
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact
Nieuws/tips/persberichten?

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk