WestfrieslandinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
WestfrieslandinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
WestfrieslandinBedrijf

Supermarkt DEEN deelt samen met PWN Wasmaatjes uit

redactie Door redactie
10 maart 2016
in Westfriesland
A A
Deel op FacebookDeel op TwitterDeel op LinkedinDeel via e-mail

HOORN – Hoornse Supermarktketen DEEN is een samenwerking aangegaan met waterbedrijf PWN en HHNK. Op vrijdag 18 maart en zaterdag 19 maart worden bij alle DEEN-filialen in Noord-Holland boven het Noordzeekanaal ‘Wasmaatjes’ uitgedeeld. Deze maatbekertjes helpen de consument de juiste hoeveelheid wasmiddel af te meten en zijn onderdeel van de publiekscampagne ‘Was op Maat’.

Meernieuws

Eerste overgenomen Deen als Dekamarkt geopend in Waarland

DEEN Supermarkten ‘verkoop is afgerond’

SPAR city en The Tosti Club openen tweede week van september in Hoorn

Samenwerking

De campagne heeft als doel inwoners van Noord-Holland bewust te maken van de voordelen van zacht water en hen aan te zetten tot de juiste dosering van wasmiddelen. De campagne is een samenwerking tussen drinkwaterbedrijf PWN, Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier (HHNK) en het duurzaamheidsplatform Nudge.

ADVERTISEMENT

Was op maat challenge

In tien winkels is op 18 maart een team van PWN-en HHNK-ambassadeurs aanwezig om klanten te informeren over de campagne. Onderdeel van de campagne is de Was op Maat Challenge. Deze Challenge is een bewustwordingsprogramma van dertig dagen per mail. Het daagt deelnemers uit om, met behulp van het Wasmaatje, op maat te doseren. Via deelname aan de Challenge zijn er diverse prijzen te winnen waaronder een zelfdoserende Miele wasautomaat.

Tags: DeenPWNSupermarktWas op Maat Challenge
Share24Tweet15Share4Send

Populair deze week

  • Kansspelen onder jongeren in Europa in verval

    Kansspelen onder jongeren in Europa in verval

    3543 shares
    Share 1417 Tweet 886
  • Tuinbouw Ondernemersprijs viert 40-jarig jubileum in Duin- en Bollenstreek; nominatie start binnenkort

    10 shares
    Share 4 Tweet 3
  • Column Robert Jan Knook: Ander perspectief

    59 shares
    Share 24 Tweet 15
  • Bouwbedrijf Visser en Mol uit Hoogkarspel failliet (update)

    313 shares
    Share 125 Tweet 78
  • Vlaming koopt Thoma en Irridelta uit Westwoud

    218 shares
    Share 87 Tweet 55
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact
Nieuws/tips/persberichten?

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk