WestfrieslandinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
WestfrieslandinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
WestfrieslandinBedrijf

Abovo Media aan de slag voor Weber

redactie Door redactie
17 maart 2017
in Westfriesland
A A
Deel op FacebookDeel op TwitterDeel op LinkedinDeel via e-mail

HOORN – BBQ-specialist Weber kiest Abovo Media voor zijn voorjaarscampagnes. De eerste campagne betreft de introductie van Webers paradepaardje Genesis II, later in het seizoen verzorgt Abovo een tweede, verrassende campagne én gaat Abovo de opening van de allereerste Weber Original Store in Nederland ondersteunen.

Meernieuws

Hoorn loopt tot 2,3 miljoen aan inkomsten mis door Corona

Hoorn verbiedt uitbreiding en nieuwbouw op bedrijventerrein Gildenweg

‘Help de winkeliers, kom niet allemaal tegelijk winkelen’

Managing director Benelux Dolf Blomhert: “Voor ons zijn de voorjaarsmaanden de belangrijkste maanden van het jaar. Dat betekent dat onze campagne spot on moet zijn. Zeker omdat wij dit seizoen de tweede generatie van ons topproduct Genesis introduceren, een vernieuwde en verbeterde versie van onze state of the art gasbarbecue.”

ADVERTISEMENT

Twee campagnes

Remko Poggenklaas, commercieel directeur van Abovo: “Wij beginnen met een campagne gericht op outdoor, tv en online, om Genesis II onder de aandacht te brengen. Daarna start een merkcampagne, flexibel en creatief, met een verrassende insteek. Voor dit deel van de campagne gaan wij gebruik maken van radio en outdoormedia.”

 

Tags: Featured
Share5Tweet3Share1Send

Populair deze week

  • Anja Witte nieuwe directeur van WerkSaam Westfriesland

    Anja Witte nieuwe directeur van WerkSaam Westfriesland

    25 shares
    Share 10 Tweet 6
  • AED bij uw bedrijfpand? Zo maakt u het apparaat zichtbaar voor hulpverleners

    25 shares
    Share 10 Tweet 6
  • Column Gerben H. Bakker: Het Dorp

    34 shares
    Share 14 Tweet 9
  • Laatste editie ondernemersnieuwsbrief voor Drechterland, Enkhuizen en Stede Broec

    13 shares
    Share 5 Tweet 3
  • Column Robert-Jan Knook: In the picture

    34 shares
    Share 14 Tweet 9
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact
Nieuws/tips/persberichten?

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk