WestfrieslandinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
WestfrieslandinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
WestfrieslandinBedrijf

Abovo Media aan de slag voor Weber

redactie Door redactie
17 maart 2017
in Westfriesland
A A
ADVERTISEMENT
Deel op FacebookDeel op TwitterDeel op LinkedinDeel via e-mail

HOORN – BBQ-specialist Weber kiest Abovo Media voor zijn voorjaarscampagnes. De eerste campagne betreft de introductie van Webers paradepaardje Genesis II, later in het seizoen verzorgt Abovo een tweede, verrassende campagne én gaat Abovo de opening van de allereerste Weber Original Store in Nederland ondersteunen.

Meernieuws

Hoorn loopt tot 2,3 miljoen aan inkomsten mis door Corona

Hoorn verbiedt uitbreiding en nieuwbouw op bedrijventerrein Gildenweg

‘Help de winkeliers, kom niet allemaal tegelijk winkelen’

Managing director Benelux Dolf Blomhert: “Voor ons zijn de voorjaarsmaanden de belangrijkste maanden van het jaar. Dat betekent dat onze campagne spot on moet zijn. Zeker omdat wij dit seizoen de tweede generatie van ons topproduct Genesis introduceren, een vernieuwde en verbeterde versie van onze state of the art gasbarbecue.”

Twee campagnes

Remko Poggenklaas, commercieel directeur van Abovo: “Wij beginnen met een campagne gericht op outdoor, tv en online, om Genesis II onder de aandacht te brengen. Daarna start een merkcampagne, flexibel en creatief, met een verrassende insteek. Voor dit deel van de campagne gaan wij gebruik maken van radio en outdoormedia.”

 

Tags: Featured
Share5Tweet3Share1Send

Mis geen nieuws, volg WestfrieslandinBedrijf op facebook en LinkedIn.


OnsWestfriesland

Populair deze week

  • Kansspelen onder jongeren in Europa in verval

    Kansspelen onder jongeren in Europa in verval

    1305 shares
    Share 522 Tweet 326
  • Frits Meester neemt na 13 jaar afscheid als voorzitter van Ondernemersvereniging Wervershoof

    23 shares
    Share 9 Tweet 6
  • Stichting Regio Deal Noord-Holland Noord opgericht; ‘echt aan de slag’

    13 shares
    Share 5 Tweet 3
  • Column Gerben H. Bakker: Bella figura

    83 shares
    Share 33 Tweet 21
ADVERTISEMENT
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact
Nieuws/tips/persberichten?

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk