WestfrieslandinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
WestfrieslandinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
WestfrieslandinBedrijf

Milieudefensie kiest Abovo voor publiciteitsactie

redactie Door redactie
13 februari 2017
in Westfriesland
A A
Deel op FacebookDeel op TwitterDeel op LinkedinDeel via e-mail

HOORN – Voor een grootschalige publiciteitsactie “Bescherm de natuurbeschermer” heeft Milieudefensie gekozen Abovo Media uit Hoorn voor het inzetten van het mediatraject.

Meernieuws

Anja Witte nieuwe directeur van WerkSaam Westfriesland

Laatste editie ondernemersnieuwsbrief voor Drechterland, Enkhuizen en Stede Broec

AED bij uw bedrijfpand? Zo maakt u het apparaat zichtbaar voor hulpverleners

Mélisande van Engelenburg, medewerkster van de afdeling communicatie van Milieudefensie, licht de actie toe: “Bescherm de natuurbeschermer” verbetert de veiligheid van mensen die opkomen voor de natuur en een gezonde leefomgeving. Door hun betrokkenheid, krijgen zij in toenemende mate te maken met vergelding en intimidatie vanuit de industrie, uitmondend in bedreiging en moord. Met “Bescherm de natuurbeschermer” willen wij het publiek, maar zeer zeker ook de politiek, bewust maken van deze onhoudbare situatie.”

ADVERTISEMENT

Keuze voor Abovo

Om dit project breed onder de aandacht te brengen heeft Milieudefensie gekozen voor een grootschalige publiciteitscampagne, die zich met name richt op online media. Speerpunten zijn de sociale media, gekoppeld aan pre-rolls bij de NPO, display retargeting en Google Grants.

Na een uitgebreide pitch viel de keuze op Abovo Media uit Hoorn.

Share8Tweet5Share1Send

Populair deze week

  • Anja Witte nieuwe directeur van WerkSaam Westfriesland

    Anja Witte nieuwe directeur van WerkSaam Westfriesland

    25 shares
    Share 10 Tweet 6
  • AED bij uw bedrijfpand? Zo maakt u het apparaat zichtbaar voor hulpverleners

    25 shares
    Share 10 Tweet 6
  • Column Gerben H. Bakker: Het Dorp

    34 shares
    Share 14 Tweet 9
  • Laatste editie ondernemersnieuwsbrief voor Drechterland, Enkhuizen en Stede Broec

    13 shares
    Share 5 Tweet 3
  • Column Robert-Jan Knook: In the picture

    34 shares
    Share 14 Tweet 9
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact
Nieuws/tips/persberichten?

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk