HOORN – Budget Thuis (onderdeel van de Nuts Groep) heeft gekozen voor Abovo Media als mediapartner. Abovo Media is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de cross-mediale strategie, de uitvoering van de offline inzet en de begeleiding en een deel van de uitvoering van de online inzet.
Het Amsterdamse Popcorn Brain heeft het creatief concept verzorgd. “Een goed samenspel tussen de drie partijen (Budget Thuis, Popcorn Brain en Abovo Media) heeft geleid tot de mooie campagne ‘Werkt Gewoon ;)’ die vandaag van start is gegaan”, meldt Abovo op haar website.
Samenwerking werkt gewoon
Niels Bruinsma, verantwoordelijk voor de Strategie bij Abovo Media geeft aan: ‘Binnen een extreem competitieve markt een nieuw merk lanceren blijft een uitdaging. De complete strategie is onderbouwd met customer journey en doelgroep insights en ook de uitvoering en optimalisatie wordt nauwlettend via attributie en effectonderzoek gevolgd. We zijn trots op deze mooie samenwerking, want die ‘werkt gewoon’!