HOORN – Vijf nieuwe klanten hebben gekozen voor Abovo Maxlead als partner voor zichtbaarheid en online performance. Deze nieuwe klanten zijn luxe heren modemerk OGER, innovatieve producent van biologisch afbreekbare koffiecups De Koffiejongens, Cadeau Concepten die meerdere cadeaukaarten voert, onder andere cadeaubon.nl en twee provinciale media aanbestedingen van Overijssel en Gelderland.
Ieder van deze merken is eigenzinnig in hun aanpak. Bij De Koffiejongens ligt de focus op het versterken van hun naams- en productbekendheid. Cadeaubon.nl, het online startpunt voor alle cadeaukaarten van de consument, wil hun positie in de markt verder uitbouwen. Overijssel en Gelderland zullen wij helpen met het informeren en betrekken van de inwoners van deze twee provincies.
Omnichannel
Björn Hillerström, CCO OGER: “Wij staan bekend om onze unieke winkel beleving. Onze wens is om die beleving ook in een online wereld te kunnen vertalen. Of je nou fysiek of online bij ons winkelt, het bijzondere van OGER en onze producten wil je ook digitaal op een persoonlijke wijze ervaren. Wij hebben gekozen voor de diensten van Maxlead, omdat er een persoonlijke klik is, ze bewezen resultaten hebben op omnichannel vlak en daarin met oplossingen komen die aansluiten op onze wereld”.
Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead: “Wij zijn erg trots dat al deze vijf organisaties hun vertrouwen uitspreken en wij hen kunnen gaan helpen hun doelen te realiseren. Wederom zijn het hele diverse bedrijven met ieder hun eigen uitdagingen. Juist die verschillen maken het voor onze collega’s zo leuk om voor deze klanten te werken.”