WestfrieslandinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
WestfrieslandinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
WestfrieslandinBedrijf

Abovo Maxlead en Neurons AI bundelen krachten voor verbeterde creatieve campagnes

Redactie Door Redactie
24 oktober 2024
in Hoorn, westfrieslandinbedrijf
A A
Deel op FacebookDeel op TwitterDeel op LinkedinDeel via e-mail

HOORN/OEGSTGEEST – Abovo Maxlead heeft een samenwerking aangekondigd met het neuromarketingbedrijf Neurons AI, dat gespecialiseerd is in het verbeteren van campagnes door middel van eyetracking en kunstmatige intelligentie (AI). Deze samenwerking stelt Abovo Maxlead in staat om verdere stappen te zetten op het gebied van datagedreven creatie.

Meernieuws

KFC kiest Abovo Maxlead als nieuw mediabureau

Per 1 april nieuwe CEO bij Abovo Maxlead

Abovo Maxlead neemt Slowaaks data-adviesbureau DASE Analytics volledig over

De technologie van Neurons AI maakt gebruik van geavanceerde eyetracking en AI-analyses om emotionele en cognitieve reacties van consumenten op campagnes te voorspellen. Deze inzichten worden vervolgens ingezet om ontwerpen, kleuren, beelden en teksten te optimaliseren, wat leidt tot effectievere en beter converterende campagnes. De methode kan op diverse mediaplatformen worden toegepast, zoals out of home, social media, video en webdesign.

ADVERTISEMENT

Optimalisatie door data

Elzemieke Olsthoorn, CMO en Head of AM Beyond, het creatieve contentlabel van Abovo Maxlead, ziet grote mogelijkheden in de samenwerking. Volgens Olsthoorn bepaalt creatie tussen de 50% en 70% van de effectiviteit van marketingcampagnes. De eerste testresultaten met de AI-tool tonen een verlaging van 18% in de cost per lead, wat veelbelovend is voor toekomstige campagnes.

Neurons CEO, Dr. Thomas Zoëga Ramsøy, benadrukt dat hun technologie helpt om de aandachtspunten van consumenten te begrijpen, waardoor Abovo Maxlead advertenties kan optimaliseren voordat ze worden gepubliceerd.

Tags: Abovo Maxlead
Share1Tweet1ShareSend

Populair deze week

  • Column Robert-Jan Knook: In the picture

    Column Robert-Jan Knook: In the picture

    24 shares
    Share 10 Tweet 6
  • Jurgen Sernee wordt nieuwe bestuursvoorzitter Dijklander Ziekenhuis

    14 shares
    Share 6 Tweet 4
  • Enduro Softslings uit De Goorn overgenomen door Royal Van Beest Group

    13 shares
    Share 5 Tweet 3
  • Starter van de Week: Sun Walenkamp van Semwerkt

    257 shares
    Share 103 Tweet 64
  • Bouwbedrijf Visser en Mol uit Hoogkarspel failliet (update)

    330 shares
    Share 132 Tweet 83
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact
Nieuws/tips/persberichten?

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk