MIDDENMEER – Kraakman BV heeft aangekondigd haar dealernetwerk uit te breiden na het onverwachte faillissement van collega John Deere-dealer GroeNoord. De overname zorgt ervoor dat klanten in het voormalige werkgebied van GroeNoord verzekerd blijven van service en ondersteuning.
Continuïteit voor klanten
De samenwerking tussen GroeNoord en Kraakman bestond al jaren en werd gekenmerkt door vakmanschap, professionaliteit en klantgerichtheid. Na het faillissement van GroeNoord heeft Kraakman met veel inzet de servicecapaciteit op peil gehouden. Hoewel de gesprekken met de curator en andere betrokken partijen nog lopen, is het voor Kraakman duidelijk dat klanten in het voormalige GroeNoord-gebied op ondersteuning moeten kunnen blijven rekenen. “Kraakman zal het John Deere-dealerschap in deze regio voortzetten met hetzelfde vakmanschap en dezelfde servicegerichtheid die klanten gewend zijn,” aldus het bedrijf.
Vacatures voor nieuwe medewerkers
Om de uitbreiding succesvol te laten verlopen, is Kraakman op zoek naar nieuwe medewerkers. Het bedrijf richt zich daarbij ook op voormalig medewerkers van GroeNoord. Geïnteresseerden worden uitgenodigd om contact op te nemen met recruiters Jon van de Kamp (06-16111988) en Yvette de Jongh (06-44130252) of een e-mail te sturen naar recruitment@kraakman.com.
“We willen een sterk serviceapparaat neerzetten en zoeken enthousiaste medewerkers die samen met ons willen bouwen aan een succesvolle toekomst,” laat Kraakman weten.
Toekomstgerichte strategie
Kraakman benadrukt dat het opbouwen van een stevig netwerk in het noordoosten van Nederland de hoogste prioriteit heeft. Door het behoud van het John Deere-dealerschap in deze regio wil het bedrijf de service aan klanten waarborgen en verder uitbreiden. “Samen bouwen we aan een sterke toekomst,” aldus Kraakman.