WestfrieslandinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
WestfrieslandinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
WestfrieslandinBedrijf

Growers Glory; Merknaam lokaal geteelde witlof, broccoli en bloemkool

redactie Door redactie
6 oktober 2017
in Westfriesland
A A
ADVERTISEMENT
Deel op FacebookDeel op TwitterDeel op LinkedinDeel via e-mail

ZWAAGDIJK – Vertel jij aan vrienden en (on)bekenden hoe trots je bent op je werk? Dat geld geen drijfveer is omdat je passie naar het product uit gaat? De ander aandachtig luistert omdat jij zo levendig en uitgelaten je vak omschrijft? Dat typeert volgens Dennis van Tricht de agrarisch ondernemer die zijn trots graag wilt verkopen. “Voor mij was dat de aanleiding om de krachten te bundelen en het idee is geboren van Growers Glory.”

Meernieuws

Hoorn loopt tot 2,3 miljoen aan inkomsten mis door Corona

Hoorn verbiedt uitbreiding en nieuwbouw op bedrijventerrein Gildenweg

‘Help de winkeliers, kom niet allemaal tegelijk winkelen’

‘één identiteit creëren’

Dennis van Tricht van AGF Direct profileert zich met een aantal vaste leveranciers. Telers met een verhaal die staan voor hoge kwaliteit, milieubewuste teelt en voor verantwoordelijkheid nemen en dragen. Telers die willen luisteren naar de wensen van de klant. “Door dit te koppelen aan het merk Growers Glory willen wij één identiteit creëren en uitstralen dat we trots zijn op onze mooie, gezonde, oer-Hollandse producten.”

Links witlofteler Dirk Spruit, rechts Bloemkoolteler Bas de Wit.

Witlofteler Dirk Spruit levert ook aan Growers Glory: “Je stopt dagelijks je ziel en zaligheid in een product en opeens kleeft er iets aan je naam. ‘Growers Glory’ is volledig in eigen beheer en dat geeft ons de grip en controle om de kwaliteit te allen tijde te waarborgen.”

Afzet trotse telers te stimuleren

Onderdeel van het merk is de verpakking. Van Tricht: “In één oogopslag laat deze doos zien waar wij voor staan: Liefde voor de natuur en passie voor het vak van gezonde groenten telen. Voor AGF Direct de manier om de klant aan te zetten tot een herhalingsaankoop. Met als doel uiteraard om de afzet van producten van onze trotse telers te stimuleren.

Tags: FeaatFeatured
Share30Tweet19Share5Send

Mis geen nieuws, volg WestfrieslandinBedrijf op facebook en LinkedIn.


OnsWestfriesland

Populair deze week

  • Kansspelen onder jongeren in Europa in verval

    Kansspelen onder jongeren in Europa in verval

    1526 shares
    Share 610 Tweet 382
  • Column Gerben H. Bakker: Eeuwige trouw

    147 shares
    Share 59 Tweet 37
  • Na 38 jaar nieuwe eigenaar Wapen van Obdam

    189 shares
    Share 76 Tweet 47
  • Terrasboot aan de Korenmarkt in Hoorn krijgt groen licht voor vervolgstap

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
ADVERTISEMENT
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact
Nieuws/tips/persberichten?

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk