HOORN – Saints & Stars, een nieuw premium fitnessconcept, heeft voor de lanceringscampagne het Hoornse Abovo als mediapartner gekozen.
Saints & Stars heeft op 5 maart de eerste boutique gym geopend in Amsterdam. Abovo verzorgde de brand awareness campagne waarbij sterk ingezet is op out of home in de breedste zin van het woord: digitale abri’s, billboards, een giant flow op Centraal Station en een blow-up op de Overtoom.
Tamara Oppedijk, Chief Marketing Officer bij Saints & Stars: “Omdat we een nieuw merk lanceren is het essentieel om veel brand awareness te creëren. Abovo heeft onze doelgroep en ons potentieel mediabereik goed in kaart gebracht en het hele traject van media-inkoop, creatie en aanlevering uit handen genomen. Zij zijn voor ons een waardevolle en professionele partner, kunnen snel schakelen en denken proactief mee. Heel prettig in een hectische start-up fase.”
Nieuw concept
Rene Disco, Account Director bij Abovo: “Saints & Stars is een heel nieuw concept in de fitnesswereld. Wij zijn er trots op dat ze ons hebben gekozen als mediapartner. Wij hebben een bijdrage kunnen leveren aan de lancering van het merk en de opening van de eerste vestiging. Met een ondernemende en onderscheidende aanpak zetten zij een sterk concept neer.”
https://www.facebook.com/saintsandstars/photos/a.1510157182413738.1073741828.1270520443044081/1605616006201188/?type=3
Saints & Stars
Saints & Stars is opgericht door een schreeuwende vraag vanuit de markt naar een concept dat totaal inspeelt op service, beleving en resultaat, in de meest high-end atmosphere die de Nederlandse fitness markt ooit gezien heeft. Uniek aan het concept is het pay-as-you-go systeem, waarbij leden credits kunnen aanschaffen en alleen betalen voor de workouts die zij daadwerkelijk volgen. Saints & Stars is continu bezig om op elke vlak next level te zijn en is hiermee een trendsetter in de fitnessmarkt.