WestfrieslandinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
WestfrieslandinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
WestfrieslandinBedrijf

Budget Thuis kiest voor Abovo Media als mediapartner

redactie Door redactie
9 maart 2020
in Westfriesland
A A
Deel op FacebookDeel op TwitterDeel op LinkedinDeel via e-mail

HOORN – Budget Thuis (onderdeel van de Nuts Groep) heeft gekozen voor Abovo Media als mediapartner. Abovo Media is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de cross-mediale strategie, de uitvoering van de offline inzet en de begeleiding en een deel van de uitvoering van de online inzet.

Meernieuws

Femke Blokker wordt nieuwe directeur van RPAnhn; ‘verder bouwen aan een inclusieve en toekomstbestendige arbeidsmarkt’

Medemblik reikt duurzaamheidsprijzen uit aan Kok Aardbeien en Ursem Modulaire Bouwsystemen

SED-gemeenten: ‘Alert zijn op risico’s helpt veilig ondernemen’

Het Amsterdamse Popcorn Brain heeft het creatief concept verzorgd. “Een goed samenspel tussen de drie partijen (Budget Thuis, Popcorn Brain en Abovo Media) heeft geleid tot de mooie campagne ‘Werkt Gewoon ;)’ die vandaag van start is gegaan”, meldt Abovo op haar website.

ADVERTISEMENT

Samenwerking werkt gewoon

Niels Bruinsma, verantwoordelijk voor de Strategie bij Abovo Media geeft aan: ‘Binnen een extreem competitieve markt een nieuw merk lanceren blijft een uitdaging. De complete strategie is onderbouwd met customer journey en doelgroep insights en ook de uitvoering en optimalisatie wordt nauwlettend via attributie en effectonderzoek gevolgd. We zijn trots op deze mooie samenwerking, want die ‘werkt gewoon’!

Share17Tweet11Share3Send

Populair deze week

  • Medemblik reikt duurzaamheidsprijzen uit aan Kok Aardbeien en Ursem Modulaire Bouwsystemen

    Medemblik reikt duurzaamheidsprijzen uit aan Kok Aardbeien en Ursem Modulaire Bouwsystemen

    16 shares
    Share 6 Tweet 4
  • Femke Blokker wordt nieuwe directeur van RPAnhn; ‘verder bouwen aan een inclusieve en toekomstbestendige arbeidsmarkt’

    14 shares
    Share 6 Tweet 4
  • Column Robert-Jan Knook: Weg met Lappendag

    69 shares
    Share 28 Tweet 17
  • Paprikabedrijf in Altongebied Heerhugowaard failliet verklaard

    41 shares
    Share 16 Tweet 10
  • SED-gemeenten: ‘Alert zijn op risico’s helpt veilig ondernemen’

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact
Nieuws/tips/persberichten?

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk