WestfrieslandinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
WestfrieslandinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
WestfrieslandinBedrijf

Abovo Maxlead en Neurons AI bundelen krachten voor verbeterde creatieve campagnes

Redactie Door Redactie
24 oktober 2024
in Hoorn, westfrieslandinbedrijf
A A
Deel op FacebookDeel op TwitterDeel op LinkedinDeel via e-mail

HOORN/OEGSTGEEST – Abovo Maxlead heeft een samenwerking aangekondigd met het neuromarketingbedrijf Neurons AI, dat gespecialiseerd is in het verbeteren van campagnes door middel van eyetracking en kunstmatige intelligentie (AI). Deze samenwerking stelt Abovo Maxlead in staat om verdere stappen te zetten op het gebied van datagedreven creatie.

Meernieuws

KFC kiest Abovo Maxlead als nieuw mediabureau

Per 1 april nieuwe CEO bij Abovo Maxlead

Abovo Maxlead neemt Slowaaks data-adviesbureau DASE Analytics volledig over

De technologie van Neurons AI maakt gebruik van geavanceerde eyetracking en AI-analyses om emotionele en cognitieve reacties van consumenten op campagnes te voorspellen. Deze inzichten worden vervolgens ingezet om ontwerpen, kleuren, beelden en teksten te optimaliseren, wat leidt tot effectievere en beter converterende campagnes. De methode kan op diverse mediaplatformen worden toegepast, zoals out of home, social media, video en webdesign.

ADVERTISEMENT

Optimalisatie door data

Elzemieke Olsthoorn, CMO en Head of AM Beyond, het creatieve contentlabel van Abovo Maxlead, ziet grote mogelijkheden in de samenwerking. Volgens Olsthoorn bepaalt creatie tussen de 50% en 70% van de effectiviteit van marketingcampagnes. De eerste testresultaten met de AI-tool tonen een verlaging van 18% in de cost per lead, wat veelbelovend is voor toekomstige campagnes.

Neurons CEO, Dr. Thomas Zoëga Ramsøy, benadrukt dat hun technologie helpt om de aandachtspunten van consumenten te begrijpen, waardoor Abovo Maxlead advertenties kan optimaliseren voordat ze worden gepubliceerd.

Tags: Abovo Maxlead
Share1Tweet1ShareSend

Populair deze week

  • Kansspelen onder jongeren in Europa in verval

    Kansspelen onder jongeren in Europa in verval

    4215 shares
    Share 1686 Tweet 1054
  • Column Gerben H. Bakker: Disco Cor

    31 shares
    Share 12 Tweet 8
  • Bol In- & Exterieur in De Goorn bekroond met het Predicaat Hofleverancier

    13 shares
    Share 5 Tweet 3
  • Column Robert-Jan Knook: Over getallen gesproken

    46 shares
    Share 18 Tweet 12
  • Gemeente werkt mee aan plan Molenhof; 49 nieuwe woningen in Oosterblokker

    185 shares
    Share 74 Tweet 46
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact
Nieuws/tips/persberichten?

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk