WestfrieslandinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
WestfrieslandinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
WestfrieslandinBedrijf

Binnenkort koffie en broodjes bij Media Markt Hoorn

redactie Door redactie
11 oktober 2013
in Westfriesland
A A
ADVERTISEMENT
Deel op FacebookDeel op TwitterDeel op LinkedinDeel via e-mail

HOORN – De Media Markt in Hoorn is de eerste winkel van de keten die in samenwerking met Lekkerland een foodconcept gaat starten. Onder de naam Punto Panino en Piacetto lanceert Lekkerland een broodjes- en koffieconcept aldus Retailnews.nl. Welk concept en wanneer het gaat starten is niet bekend en wilde men bij Media Markt Hoorn nog geen verdere mededingen over doen.

Meernieuws

Geen huurder voor Hoofd 2b na gewijzigde plannen; proces gestopt en pand nog steeds leeg

Hoorn start onteigeningsprocedure AH in Hoorns stationsgebied, maar blijft ook in gesprek

Directeur Daniëlle Gelinck vertrekt bij WerkSaam Westfriesland

De keuze om met Horeca aan te slag te gaan speelt al langer bij de electronicaketen. Vorige maand stond een vacature online voor een ‘medewerker Horeca voor 13-32 uur’. Deze vacature is inmiddels niet meer online.

Lekkerland is leverancier van veel gemaksproducten aan de horeca. Zij zien samen met veel foodfabrikanten mogelijkheden om de afzetkanalen verder uit te breiden. Het vervagen van de grens tussen de non-food en foodsector past in de trend van ‘blurring’, weet Jan-Willem Grievink, directeur van het Foodservice Instituut. Consumenten denken volgens hem niet in kanalen. “Die willen ook een kop koffie en misschien een croissant bij Zara, ” aldus Grievink op Retailnews.nl.

Een ander voorbeeld hiervan is Red Bull. Deze energiedranken zijn inmiddels te koop bij GAMMA, terwijl men ook kansen ziet bij winkels van Blokker, Zeeman, Action, Media Markt en tuincentra. Veel winkeliers staan open voor dit extra product aanbod omdat zij de kassa minder zien rinkelen voor het standaard assortiment.

Tags: BroodjesFoodconcepthoornHorecaHorecaconceptKoffieLekkerlandMedia Markt HoornMediaMarkt
Share11Tweet7Share2Send

Mis geen nieuws, volg WestfrieslandinBedrijf op facebook en LinkedIn.


OnsWestfriesland

Populair deze week

  • Kansspelen onder jongeren in Europa in verval

    Kansspelen onder jongeren in Europa in verval

    1273 shares
    Share 509 Tweet 318
  • Frits Meester neemt na 13 jaar afscheid als voorzitter van Ondernemersvereniging Wervershoof

    18 shares
    Share 7 Tweet 5
  • Insiders uit ’s-Hertogenbosch wordt nieuw regiomarketingbureau voor Westfriesland

    20 shares
    Share 8 Tweet 5
  • Aannemer VBK Hoorn vraagt uitstel van betaling aan

    34 shares
    Share 14 Tweet 9
ADVERTISEMENT
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact
Nieuws/tips/persberichten?

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk