REGIO – Eind 2014 werd duidelijk dat Leisure Board een nieuwe weg inslaat; een destinatiemarketing organisatie (DMO) voor Noord-Holland Noord. Stoppen met vergaderen en meer focus op zichtbare resultaten. Om de destinatiemarketing voor het toeristische gebied Holland boven Amsterdam op te starten zoekt Leisure Board een nieuwe kwartiermaker.
Holland boven Amsterdam
Destinatiemarketing
Beschrijving kandidaat
Voor een succesvolle uitvoering kan het nodig zijn dat er een meerjarig commitment wordt afgegeven door alle direct betrokkenen en dat er uniforme prestatieafspraken komen tussen de VVV’s en haar opdrachtgevers. De kwartiermaker wordt geacht tot een dergelijke afstemming te komen.
Vanuit de rol van kwartiermaker zal ook coördinatie gepleegd moeten worden op de ‘quick wins’ die momenteel door de VVV’s, Cultuurcompagnie Noord-Holland en Bureau Toerisme Laag Holland worden uitgevoerd. De quick wins zijn verschillende marketingactiviteiten op het niveau van Holland boven Amsterdam die door de uitvoeringsorganisaties gezamenlijk worden ontwikkeld. De kwartiermaker zal tevens als aanspreekpunt moeten fungeren voor partijen en initiatieven van buiten de regio en/of regio overstijgend.
Belangrijke randvoorwaarden zijn:
– De opdracht dient uitgevoerd te worden in nauwe samenwerking met de huidige uitvoeringsorganisaties en in afstemming met de Stichting Vrijetijdsindustrie, ondernemers en overheden in het gebied.
– De aanpak en organisatiestructuur dient voort te bouwen op het businessplan DMO dat reeds is opgesteld. De nieuwe structuur dient dus te worden opgebouwd vanuit de (transitie van) bestaande structuren en organisaties aangevuld met ontbrekende expertise. Daarbij dient worden uitgegaan van bestaande beschikbare middelen.
– De uitvoering van de marketingactiviteiten dient inhoudelijk gebaseerd te zijn op de Destinatie Marketing Strategie (DMS) die reeds is opgesteld.
De kwartiermaker levert een eindproduct op dat opgebouwd is vanuit bestaande plannen, afspraken, budgetten, kwaliteit en capaciteit en voorziet in de behoefte en wensen van de stakeholders. De kwartiermaker moet een daadkrachtige verbinder zijn die kennis heeft van en ervaring met:
– Destinatiemarketing op (boven)regionaal niveau;
– De regio Noord-Holland Noord;
– Het opbouwen van een destinatiemarketing organisatie;
– Opzetten van een financiële, controlerende en juridische organisatiestructuur;
– Het zijn van een gesprekspartner voor overheden en bedrijfsleven.
Na een half jaar van inzet moet de kwartiermaker de uitvoering van destinatiemarketing qua structuur, financiën en uitvoeringsactiviteiten georganiseerd hebben incl. de afspraken met de stakeholders. Of duidelijk onderbouwd hebben waarom de DMO niet duurzaam gerealiseerd kan worden.
De offerte
In uw offerte dient u conform onderstaande volgorde in te gaan op de volgende onderwerpen:
– Visie op het vraagstuk;
– Visie om tot een operationele structuur te komen;
– Opzet voor een financieringsmodel;
– Wijze van afstemming met alle betrokkenen;
– Plan van aanpak.
– Planning.
Daarbij het verzoek twee referentie projecten voor te leggen, waarmee u aantoont dat u ervaring heeft met een dergelijke opdracht (zowel inhoudelijk als het opzet van een vergelijkbare organisatiestructuur).
Inzet medewerker(s)
U geeft aan welke medewerker(s) u voornemens bent in te zetten voor het uitvoeren van de opdracht. U overlegt hiertoe de CV’s van de medewerker(s).
Indien u voornemens bent meerdere medewerkers in te zetten, dient u per medewerker de taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden te omschrijven. De opdrachtgever wenst in dat geval één centraal aanspreekpunt te hebben, zowel voor commerciële als inhoudelijke aangelegenheden.
Prijs
In onderstaande tabel geeft u aan welke kosten u in rekening brengt voor het uitvoeren van uw adviesdiensten. Voor de op te geven tarieven geldt dat het all-in tarieven betreft, d.w.z. inclusief reis- en verblijfkosten en eventuele bureau- en administratiekosten.
In te zetten functie In te zetten medewerker Aantal uren/
dagen Uurtarief Dagtarief
1 € €
2 € €
Etc. € €
Er wordt uitgegaan van een aanbieding op basis van nacalculatie, waarbij wel een maximum aantal dagen van u verwacht wordt. Daarbij ook een inschatting van het totaal aan benodigde uren om te komen tot de gewenste structuur. De offerte dient dus een totaal bedrag te bevatten waarbinnen de opdracht kan worden uitgevoerd.
De offerte zal door een stuurgroep bestaande uit leden van de voormalige Leisure Board worden beoordeeld op basis van de uitwerking en ervaring van de genoemde onderwerpen en referentieprojecten, aangevuld met de beraamde totaalkosten.
De kwartiermaker zal op 1 maart 2015 moeten starten.
Inhoud van uw aanbieding
Uw aanbieding is als volgt opgebouwd:
1. Aanbiedingsbrief
2. Plan van aanpak (zie punten bij 3)
3. Planning
4. Prijs
5. CV’s van in te zetten medewerker(s)
6. Referentie projecten
Procedure
U kunt uw offerte tot 30 januari 2015 opsturen naar Adriana Stam, projectleider bij Ontwikkelingsbedrijf NHN: astam@nhn.nl.
Voor inhoudelijke vragen kunt u terecht bij Joris Pieter Neuteboom, beleidsadviseur Toerisme bij de provincie Noord-Holland: neuteboomj@noord-holland.nl / 023-514 3665.
REGIO – Eind 2014 werd duidelijk dat Leisure Board een nieuwe weg inslaat; een destinatiemarketing organisatie (DMO) voor Noord-Holland Noord. Stoppen met vergaderen en meer focus op zichtbare resultaten. Om de destinatiemarketing voor het toeristische gebied Holland boven Amsterdam op te starten zoekt Leisure Board een nieuwe kwartiermaker.
Holland boven Amsterdam
Destinatiemarketing
Beschrijving kandidaat
Voor een succesvolle uitvoering kan het nodig zijn dat er een meerjarig commitment wordt afgegeven door alle direct betrokkenen en dat er uniforme prestatieafspraken komen tussen de VVV’s en haar opdrachtgevers. De kwartiermaker wordt geacht tot een dergelijke afstemming te komen.
Vanuit de rol van kwartiermaker zal ook coördinatie gepleegd moeten worden op de ‘quick wins’ die momenteel door de VVV’s, Cultuurcompagnie Noord-Holland en Bureau Toerisme Laag Holland worden uitgevoerd. De quick wins zijn verschillende marketingactiviteiten op het niveau van Holland boven Amsterdam die door de uitvoeringsorganisaties gezamenlijk worden ontwikkeld. De kwartiermaker zal tevens als aanspreekpunt moeten fungeren voor partijen en initiatieven van buiten de regio en/of regio overstijgend.
Belangrijke randvoorwaarden zijn:
– De opdracht dient uitgevoerd te worden in nauwe samenwerking met de huidige uitvoeringsorganisaties en in afstemming met de Stichting Vrijetijdsindustrie, ondernemers en overheden in het gebied.
– De aanpak en organisatiestructuur dient voort te bouwen op het businessplan DMO dat reeds is opgesteld. De nieuwe structuur dient dus te worden opgebouwd vanuit de (transitie van) bestaande structuren en organisaties aangevuld met ontbrekende expertise. Daarbij dient worden uitgegaan van bestaande beschikbare middelen.
– De uitvoering van de marketingactiviteiten dient inhoudelijk gebaseerd te zijn op de Destinatie Marketing Strategie (DMS) die reeds is opgesteld.
De kwartiermaker levert een eindproduct op dat opgebouwd is vanuit bestaande plannen, afspraken, budgetten, kwaliteit en capaciteit en voorziet in de behoefte en wensen van de stakeholders. De kwartiermaker moet een daadkrachtige verbinder zijn die kennis heeft van en ervaring met:
– Destinatiemarketing op (boven)regionaal niveau;
– De regio Noord-Holland Noord;
– Het opbouwen van een destinatiemarketing organisatie;
– Opzetten van een financiële, controlerende en juridische organisatiestructuur;
– Het zijn van een gesprekspartner voor overheden en bedrijfsleven.
Na een half jaar van inzet moet de kwartiermaker de uitvoering van destinatiemarketing qua structuur, financiën en uitvoeringsactiviteiten georganiseerd hebben incl. de afspraken met de stakeholders. Of duidelijk onderbouwd hebben waarom de DMO niet duurzaam gerealiseerd kan worden.
De offerte
In uw offerte dient u conform onderstaande volgorde in te gaan op de volgende onderwerpen:
– Visie op het vraagstuk;
– Visie om tot een operationele structuur te komen;
– Opzet voor een financieringsmodel;
– Wijze van afstemming met alle betrokkenen;
– Plan van aanpak.
– Planning.
Daarbij het verzoek twee referentie projecten voor te leggen, waarmee u aantoont dat u ervaring heeft met een dergelijke opdracht (zowel inhoudelijk als het opzet van een vergelijkbare organisatiestructuur).
Inzet medewerker(s)
U geeft aan welke medewerker(s) u voornemens bent in te zetten voor het uitvoeren van de opdracht. U overlegt hiertoe de CV’s van de medewerker(s).
Indien u voornemens bent meerdere medewerkers in te zetten, dient u per medewerker de taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden te omschrijven. De opdrachtgever wenst in dat geval één centraal aanspreekpunt te hebben, zowel voor commerciële als inhoudelijke aangelegenheden.
Prijs
In onderstaande tabel geeft u aan welke kosten u in rekening brengt voor het uitvoeren van uw adviesdiensten. Voor de op te geven tarieven geldt dat het all-in tarieven betreft, d.w.z. inclusief reis- en verblijfkosten en eventuele bureau- en administratiekosten.
In te zetten functie In te zetten medewerker Aantal uren/
dagen Uurtarief Dagtarief
1 € €
2 € €
Etc. € €
Er wordt uitgegaan van een aanbieding op basis van nacalculatie, waarbij wel een maximum aantal dagen van u verwacht wordt. Daarbij ook een inschatting van het totaal aan benodigde uren om te komen tot de gewenste structuur. De offerte dient dus een totaal bedrag te bevatten waarbinnen de opdracht kan worden uitgevoerd.
De offerte zal door een stuurgroep bestaande uit leden van de voormalige Leisure Board worden beoordeeld op basis van de uitwerking en ervaring van de genoemde onderwerpen en referentieprojecten, aangevuld met de beraamde totaalkosten.
De kwartiermaker zal op 1 maart 2015 moeten starten.
Inhoud van uw aanbieding
Uw aanbieding is als volgt opgebouwd:
1. Aanbiedingsbrief
2. Plan van aanpak (zie punten bij 3)
3. Planning
4. Prijs
5. CV’s van in te zetten medewerker(s)
6. Referentie projecten
Procedure
U kunt uw offerte tot 30 januari 2015 opsturen naar Adriana Stam, projectleider bij Ontwikkelingsbedrijf NHN: astam@nhn.nl.
Voor inhoudelijke vragen kunt u terecht bij Joris Pieter Neuteboom, beleidsadviseur Toerisme bij de provincie Noord-Holland: neuteboomj@noord-holland.nl / 023-514 3665.
REGIO – Eind 2014 werd duidelijk dat Leisure Board een nieuwe weg inslaat; een destinatiemarketing organisatie (DMO) voor Noord-Holland Noord. Stoppen met vergaderen en meer focus op zichtbare resultaten. Om de destinatiemarketing voor het toeristische gebied Holland boven Amsterdam op te starten zoekt Leisure Board een nieuwe kwartiermaker.
Holland boven Amsterdam
Destinatiemarketing
Beschrijving kandidaat
Voor een succesvolle uitvoering kan het nodig zijn dat er een meerjarig commitment wordt afgegeven door alle direct betrokkenen en dat er uniforme prestatieafspraken komen tussen de VVV’s en haar opdrachtgevers. De kwartiermaker wordt geacht tot een dergelijke afstemming te komen.
Vanuit de rol van kwartiermaker zal ook coördinatie gepleegd moeten worden op de ‘quick wins’ die momenteel door de VVV’s, Cultuurcompagnie Noord-Holland en Bureau Toerisme Laag Holland worden uitgevoerd. De quick wins zijn verschillende marketingactiviteiten op het niveau van Holland boven Amsterdam die door de uitvoeringsorganisaties gezamenlijk worden ontwikkeld. De kwartiermaker zal tevens als aanspreekpunt moeten fungeren voor partijen en initiatieven van buiten de regio en/of regio overstijgend.
Belangrijke randvoorwaarden zijn:
– De opdracht dient uitgevoerd te worden in nauwe samenwerking met de huidige uitvoeringsorganisaties en in afstemming met de Stichting Vrijetijdsindustrie, ondernemers en overheden in het gebied.
– De aanpak en organisatiestructuur dient voort te bouwen op het businessplan DMO dat reeds is opgesteld. De nieuwe structuur dient dus te worden opgebouwd vanuit de (transitie van) bestaande structuren en organisaties aangevuld met ontbrekende expertise. Daarbij dient worden uitgegaan van bestaande beschikbare middelen.
– De uitvoering van de marketingactiviteiten dient inhoudelijk gebaseerd te zijn op de Destinatie Marketing Strategie (DMS) die reeds is opgesteld.
De kwartiermaker levert een eindproduct op dat opgebouwd is vanuit bestaande plannen, afspraken, budgetten, kwaliteit en capaciteit en voorziet in de behoefte en wensen van de stakeholders. De kwartiermaker moet een daadkrachtige verbinder zijn die kennis heeft van en ervaring met:
– Destinatiemarketing op (boven)regionaal niveau;
– De regio Noord-Holland Noord;
– Het opbouwen van een destinatiemarketing organisatie;
– Opzetten van een financiële, controlerende en juridische organisatiestructuur;
– Het zijn van een gesprekspartner voor overheden en bedrijfsleven.
Na een half jaar van inzet moet de kwartiermaker de uitvoering van destinatiemarketing qua structuur, financiën en uitvoeringsactiviteiten georganiseerd hebben incl. de afspraken met de stakeholders. Of duidelijk onderbouwd hebben waarom de DMO niet duurzaam gerealiseerd kan worden.
De offerte
In uw offerte dient u conform onderstaande volgorde in te gaan op de volgende onderwerpen:
– Visie op het vraagstuk;
– Visie om tot een operationele structuur te komen;
– Opzet voor een financieringsmodel;
– Wijze van afstemming met alle betrokkenen;
– Plan van aanpak.
– Planning.
Daarbij het verzoek twee referentie projecten voor te leggen, waarmee u aantoont dat u ervaring heeft met een dergelijke opdracht (zowel inhoudelijk als het opzet van een vergelijkbare organisatiestructuur).
Inzet medewerker(s)
U geeft aan welke medewerker(s) u voornemens bent in te zetten voor het uitvoeren van de opdracht. U overlegt hiertoe de CV’s van de medewerker(s).
Indien u voornemens bent meerdere medewerkers in te zetten, dient u per medewerker de taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden te omschrijven. De opdrachtgever wenst in dat geval één centraal aanspreekpunt te hebben, zowel voor commerciële als inhoudelijke aangelegenheden.
Prijs
In onderstaande tabel geeft u aan welke kosten u in rekening brengt voor het uitvoeren van uw adviesdiensten. Voor de op te geven tarieven geldt dat het all-in tarieven betreft, d.w.z. inclusief reis- en verblijfkosten en eventuele bureau- en administratiekosten.
In te zetten functie In te zetten medewerker Aantal uren/
dagen Uurtarief Dagtarief
1 € €
2 € €
Etc. € €
Er wordt uitgegaan van een aanbieding op basis van nacalculatie, waarbij wel een maximum aantal dagen van u verwacht wordt. Daarbij ook een inschatting van het totaal aan benodigde uren om te komen tot de gewenste structuur. De offerte dient dus een totaal bedrag te bevatten waarbinnen de opdracht kan worden uitgevoerd.
De offerte zal door een stuurgroep bestaande uit leden van de voormalige Leisure Board worden beoordeeld op basis van de uitwerking en ervaring van de genoemde onderwerpen en referentieprojecten, aangevuld met de beraamde totaalkosten.
De kwartiermaker zal op 1 maart 2015 moeten starten.
Inhoud van uw aanbieding
Uw aanbieding is als volgt opgebouwd:
1. Aanbiedingsbrief
2. Plan van aanpak (zie punten bij 3)
3. Planning
4. Prijs
5. CV’s van in te zetten medewerker(s)
6. Referentie projecten
Procedure
U kunt uw offerte tot 30 januari 2015 opsturen naar Adriana Stam, projectleider bij Ontwikkelingsbedrijf NHN: astam@nhn.nl.
Voor inhoudelijke vragen kunt u terecht bij Joris Pieter Neuteboom, beleidsadviseur Toerisme bij de provincie Noord-Holland: neuteboomj@noord-holland.nl / 023-514 3665.
REGIO – Eind 2014 werd duidelijk dat Leisure Board een nieuwe weg inslaat; een destinatiemarketing organisatie (DMO) voor Noord-Holland Noord. Stoppen met vergaderen en meer focus op zichtbare resultaten. Om de destinatiemarketing voor het toeristische gebied Holland boven Amsterdam op te starten zoekt Leisure Board een nieuwe kwartiermaker.
Holland boven Amsterdam
Destinatiemarketing
Beschrijving kandidaat
Voor een succesvolle uitvoering kan het nodig zijn dat er een meerjarig commitment wordt afgegeven door alle direct betrokkenen en dat er uniforme prestatieafspraken komen tussen de VVV’s en haar opdrachtgevers. De kwartiermaker wordt geacht tot een dergelijke afstemming te komen.
Vanuit de rol van kwartiermaker zal ook coördinatie gepleegd moeten worden op de ‘quick wins’ die momenteel door de VVV’s, Cultuurcompagnie Noord-Holland en Bureau Toerisme Laag Holland worden uitgevoerd. De quick wins zijn verschillende marketingactiviteiten op het niveau van Holland boven Amsterdam die door de uitvoeringsorganisaties gezamenlijk worden ontwikkeld. De kwartiermaker zal tevens als aanspreekpunt moeten fungeren voor partijen en initiatieven van buiten de regio en/of regio overstijgend.
Belangrijke randvoorwaarden zijn:
– De opdracht dient uitgevoerd te worden in nauwe samenwerking met de huidige uitvoeringsorganisaties en in afstemming met de Stichting Vrijetijdsindustrie, ondernemers en overheden in het gebied.
– De aanpak en organisatiestructuur dient voort te bouwen op het businessplan DMO dat reeds is opgesteld. De nieuwe structuur dient dus te worden opgebouwd vanuit de (transitie van) bestaande structuren en organisaties aangevuld met ontbrekende expertise. Daarbij dient worden uitgegaan van bestaande beschikbare middelen.
– De uitvoering van de marketingactiviteiten dient inhoudelijk gebaseerd te zijn op de Destinatie Marketing Strategie (DMS) die reeds is opgesteld.
De kwartiermaker levert een eindproduct op dat opgebouwd is vanuit bestaande plannen, afspraken, budgetten, kwaliteit en capaciteit en voorziet in de behoefte en wensen van de stakeholders. De kwartiermaker moet een daadkrachtige verbinder zijn die kennis heeft van en ervaring met:
– Destinatiemarketing op (boven)regionaal niveau;
– De regio Noord-Holland Noord;
– Het opbouwen van een destinatiemarketing organisatie;
– Opzetten van een financiële, controlerende en juridische organisatiestructuur;
– Het zijn van een gesprekspartner voor overheden en bedrijfsleven.
Na een half jaar van inzet moet de kwartiermaker de uitvoering van destinatiemarketing qua structuur, financiën en uitvoeringsactiviteiten georganiseerd hebben incl. de afspraken met de stakeholders. Of duidelijk onderbouwd hebben waarom de DMO niet duurzaam gerealiseerd kan worden.
De offerte
In uw offerte dient u conform onderstaande volgorde in te gaan op de volgende onderwerpen:
– Visie op het vraagstuk;
– Visie om tot een operationele structuur te komen;
– Opzet voor een financieringsmodel;
– Wijze van afstemming met alle betrokkenen;
– Plan van aanpak.
– Planning.
Daarbij het verzoek twee referentie projecten voor te leggen, waarmee u aantoont dat u ervaring heeft met een dergelijke opdracht (zowel inhoudelijk als het opzet van een vergelijkbare organisatiestructuur).
Inzet medewerker(s)
U geeft aan welke medewerker(s) u voornemens bent in te zetten voor het uitvoeren van de opdracht. U overlegt hiertoe de CV’s van de medewerker(s).
Indien u voornemens bent meerdere medewerkers in te zetten, dient u per medewerker de taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden te omschrijven. De opdrachtgever wenst in dat geval één centraal aanspreekpunt te hebben, zowel voor commerciële als inhoudelijke aangelegenheden.
Prijs
In onderstaande tabel geeft u aan welke kosten u in rekening brengt voor het uitvoeren van uw adviesdiensten. Voor de op te geven tarieven geldt dat het all-in tarieven betreft, d.w.z. inclusief reis- en verblijfkosten en eventuele bureau- en administratiekosten.
In te zetten functie In te zetten medewerker Aantal uren/
dagen Uurtarief Dagtarief
1 € €
2 € €
Etc. € €
Er wordt uitgegaan van een aanbieding op basis van nacalculatie, waarbij wel een maximum aantal dagen van u verwacht wordt. Daarbij ook een inschatting van het totaal aan benodigde uren om te komen tot de gewenste structuur. De offerte dient dus een totaal bedrag te bevatten waarbinnen de opdracht kan worden uitgevoerd.
De offerte zal door een stuurgroep bestaande uit leden van de voormalige Leisure Board worden beoordeeld op basis van de uitwerking en ervaring van de genoemde onderwerpen en referentieprojecten, aangevuld met de beraamde totaalkosten.
De kwartiermaker zal op 1 maart 2015 moeten starten.
Inhoud van uw aanbieding
Uw aanbieding is als volgt opgebouwd:
1. Aanbiedingsbrief
2. Plan van aanpak (zie punten bij 3)
3. Planning
4. Prijs
5. CV’s van in te zetten medewerker(s)
6. Referentie projecten
Procedure
U kunt uw offerte tot 30 januari 2015 opsturen naar Adriana Stam, projectleider bij Ontwikkelingsbedrijf NHN: astam@nhn.nl.
Voor inhoudelijke vragen kunt u terecht bij Joris Pieter Neuteboom, beleidsadviseur Toerisme bij de provincie Noord-Holland: neuteboomj@noord-holland.nl / 023-514 3665.