WestfrieslandinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
WestfrieslandinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
WestfrieslandinBedrijf

Hoornse Comeback nieuwe commerciële partner voor Ironman Nederland

redactie Door redactie
20 november 2019
in Westfriesland
A A
ADVERTISEMENT
Deel op FacebookDeel op TwitterDeel op LinkedinDeel via e-mail

HOORN – Extra Leisure uit Maastricht, organisator van IRONMAN-wedstrijden in Nederland, heeft Comeback sports uit Hoorn gevraagd als commerciële partner voor de komende jaren. Comeback zal partners en merken verbinden aan IRONMAN Nederland.

Meernieuws

Geen huurder voor Hoofd 2b na gewijzigde plannen; proces gestopt en pand nog steeds leeg

Insiders uit ’s-Hertogenbosch wordt nieuw regiomarketingbureau voor Westfriesland

Finaleavond NHN Business Awards 2025 in kerstsfeer: ‘Almost Christmas’

“De afgelopen jaren hebben Nederland en IRONMAN al aangetoond een gouden combinatie te zijn. De lange afstand van 2015 tot en met 2018 in Maastricht bleek een schot in de roos, maar was misschien nog niet voor iedereen weggelegd”, zegt organisator Vincent van der Stouwe van Extra Leisure. Met kortere afstanden heeft Extra Leisure, die naast organisator ook licentiehouder is van IRONMAN Nederland, dit jaar de drempel voor triatlonsport verlaagd.

Maastricht en Westfriesland

Zowel in Maastricht als in Westfriesland deden afgelopen edities ruim 1.200 deelnemers mee aan de IRONMAN 4:18:4 (sprinttriatlon), IRONMAN 5i50 (olympische afstand), NightRun (5 km funrun) en de IRONKIDS. In 2020 wordt het sportspektakel uitgebreid met een IRONMAN 70.3. De triatlon met 1,9 kilometer zwemmen, 90 kilometer fietsen en 21,1 kilometer hardlopen is met 2.200 deelnemers uit 43 verschillende landen inmiddels uitverkocht.

Stefan Kraft van Ermel van Comeback: “Verschillende soorten merken en bedrijven willen zich verbinden aan een van de grootste sportmerken in de wereld. Sport wordt namelijk gezien als het ultieme marketingmiddel voor meer zichtbaarheid en merkactivatie. Deze activatie levert regionaal, nationaal en internationaal veel publiciteit op.”

Organisator Extra Leisure kwam in 2018 met Comeback in contact tijdens het evenement in Maastricht. Hier gaf Extra Leisure aan dat de organisatie geen focus had op het werven en verbinden van partners. De focus ligt bij het Maastrichtse bedrijf op de organisatie van wedstrijden en deelnemers. De expertise van een commerciële partij, die contacten heeft in de regio, is nodig.

Multisport Festival Westfriesland

In 2019 heeft Comeback, in opdracht van Extra Leisure, diverse partnerprogramma’s ontwikkeld waarbij partners met ieder hun eigen doelstellingen onderdeel konden worden van het IRONMAN event in Westfriesland. Uiteindelijk heeft Comeback zes partners verbonden aan het evenement van 2019: RightRent, Van der Valk Hoorn, Runnersworld Hoorn, Rabobank West-Friesland, Rinkel&Smit Bouw BV en Agriport A7.

Na de eerste editie in het Westfriese Hoorn hebben Extra Leisure, Comeback en de partners het evenement geëvalueerd. De lessen uit deze evaluatie zijn geleerd in een nieuwe samenwerking, waarbij Comeback de partnerships voor de komende drie edities van IRONMAN Nederland mag verzorgen.

Share23Tweet14Share4Send

Mis geen nieuws, volg WestfrieslandinBedrijf op facebook en LinkedIn.


OnsWestfriesland

Populair deze week

  • Kansspelen onder jongeren in Europa in verval

    Kansspelen onder jongeren in Europa in verval

    1259 shares
    Share 504 Tweet 315
  • Insiders uit ’s-Hertogenbosch wordt nieuw regiomarketingbureau voor Westfriesland

    12 shares
    Share 5 Tweet 3
  • Kees Verbeek bij finalisten EY Entrepreneur Of The Year 2015

    149 shares
    Share 60 Tweet 37
  • Geen huurder voor Hoofd 2b na gewijzigde plannen; proces gestopt en pand nog steeds leeg

    4 shares
    Share 2 Tweet 1
ADVERTISEMENT
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact
Nieuws/tips/persberichten?

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk