WestfrieslandinBedrijf
Advertisement
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
Geen resultaat
Bekijk alle resultaten
WestfrieslandinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
Geen resultaat
Bekijk alle resultaten
WestfrieslandinBedrijf

Abovo Media gaat voor Grutto ‘samen op weg naar nobel en smaakvol vlees’ promoten

redacteur Door redacteur
7 januari 2021
A A
(advertentie)
Deel op FacebookDeel op TwitterDeel op LinkedinDeel via e-mail

HOORN – Grutto (voorheen Koopeenkoe.nl en diverse andere sites waar consumenten vlees van koeien, varkens, kippen, herten, kalkoenen en geiten kunnen bestellen) heeft alle online en offline media-activiteiten bij Abovo Media/Maxlead ondergebracht. De samenwerking gaat deze week van start met de eerste tv-campagne van het bedrijf.

Anders omgaan met vlees is wat ze bij Grutto elke dag doen. Samen met lokale boeren bieden ze dieren een goed leven en door consumenten online hun vlees direct bij de boer te laten bestellen, maken ze de keten korter en de verspilling kleiner. Dat het concept aanslaat, blijkt wel uit de vele klanten in Nederland, Duitsland en Groot-Brittannië. Maar de ambitie van Grutto reikt verder. De vandaag gelanceerde campagne, die door Abovo Media/Maxlead is bedacht, geproduceerd en ingekocht, is volgens de eigenaren een belangrijke stap richting nobel en smaakvol vlees.

Meernieuws

Bakkie Media’s Thijs van Dijk en Daniel Kok naar Abovo Maxlead

FG Groep kiest voor samenwerking met Natwerk en Abovo Maxlead

Triple Double, Markteffect en Abovo Maxlead slaan handen ineen; inzet sportsponsoring versterken.

Natuurlijke, gezonde en verspillingsvrije vleessector

Khalil Seyed Mehdi, directeur Grutto: “Nederlanders willen te veel en te goedkoop vlees eten. Daardoor is er een vleesindustrie ontstaan die te veel broeikasgas uitstoot en ten koste gaat van boeren en dierenwelzijn. Wij willen hier verandering in brengen en zorgen dat we teruggaan naar de natuurlijke manier van vlees produceren. Ik ben blij dat we nu, na het succes van onze Duitse (tv-) campagnes, met Abovo Media/Maxlead ook Nederland gaan laten zien dat iedereen heel gemakkelijk kan bijdragen aan een natuurlijke, gezonde en verspillingsvrije vleessector.”

Kick-off van een creatieve samenwerking

Evert Dijkstra, Client Service Director Abovo Media, heeft hoge verwachtingen van de samenwerking, die pas begin december 2020 is gestart: “Dat we deze eerste crossmediale campagne in zo’n korte tijd samen hebben weten te realiseren, bevestigt de goede match tussen beide bedrijven. Vanaf het eerste contactmoment was het duidelijk dat we dezelfde visie en passie op het gebied van data, creatie en media hebben en dat zie je nu al terug in deze campagne. We kijken er dan ook enorm naar uit om samen met Grutto een constructieve samenwerking op te tuigen en voor hen met behulp van onze ‘Spotanalyzer’ direct alle resultaten inzichtelijk te maken.”

Tags: Abovo Media
Share22Tweet14Share4Send

Mis geen nieuws, volg WestfrieslandinBedrijf op facebook en LinkedIn.


OnsWestfriesland

Mis geen nieuws meer, volg Westfrieslandinbedrijf op facebook.


Westfrieslandinbedrijf

Populair deze week

  • Distributiecentrum Lidl in Zwaag overgenomen door transportbedrijf VSDV uit Zwaagdijk-Oost

    Distributiecentrum Lidl in Zwaag overgenomen door transportbedrijf VSDV uit Zwaagdijk-Oost

    638 shares
    Share 255 Tweet 160
  • Vierde vestiging Mulder Shipyard na overname werf in Enkhuizen

    267 shares
    Share 107 Tweet 67
  • Grote Kerk in Hoorn wordt omgedoopt naar Heavens Hotel en The Saint Food & Wine

    992 shares
    Share 397 Tweet 248
  • WF Deals winnaar Publieksprijs; vanaf juni verder met buurt regio’s onder nieuwe naam

    129 shares
    Share 52 Tweet 32
(advertentie)
(advertentie)
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact
Nieuws/tips/persberichten?

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk

Geen resultaat
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk

X