WestfrieslandinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
WestfrieslandinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
WestfrieslandinBedrijf

Abovo Maxlead helpt AZ met verwelkomen fans in stadion; Nieuw snackmerk en museum Hermitage ook nieuwe klanten

Redactie Door Redactie
4 juni 2021
in Alkmaar Regio, alkmaarinbedrijf, Nieuws, Westfriesland Regio, westfrieslandinbedrijf, zakelijknhn
A A
ADVERTISEMENT
Deel op FacebookDeel op TwitterDeel op LinkedinDeel via e-mail

HOORN – Abovo Maxlead wordt verantwoordelijk voor de media en performance oplossingen van vier nieuwe klanten: museum Hermitage Amsterdam, voetbalclub AZ, het recent gelanceerde snackmerk Mitsuba en de tentoonstelling Vincent meets Rembrandt.

Meernieuws

Geen huurder voor Hoofd 2b na gewijzigde plannen; proces gestopt en pand nog steeds leeg

Hoorn start onteigeningsprocedure AH in Hoorns stationsgebied, maar blijft ook in gesprek

Directeur Daniëlle Gelinck vertrekt bij WerkSaam Westfriesland

Elk van deze klanten heeft zijn eigen uitdaging. Bij Mitsuba is de doelstelling het vergroten van de naamsbekendheid en zichtbaarheid, deze nieuwe snack wordt door TV billboarding breder bekend gemaakt bij de doelgroep. Bij ‘Vincent meets Rembrandt’ is de doelstelling vooral gericht op conversie, het binnenhalen van klanten. In dit geval hulp bij de verkoop van tickets voor de tentoonstelling.

AZ Alkmaar

Gerald Smith, Head of Marketing & Media voetbalclub AZ: “Wat ons vooral aansprak, is de manier waarop Abovo Maxlead zich gelijk in onze digitale materie heeft verdiept. Wij willen na het corona jaar echt weer fans verwelkomen in ons vernieuwde stadion. Dus de periode van seizoenkaartverkoop is heel belangrijk. Het team van Abovo Maxlead kwam met een goed onderbouwde aanpak. Wij zijn met veel ambitieuze plannen bezig, maar het is prettig dat wij nu gelijk vliegend van start kunnen”.

‘compleet verschillende merken’

Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead : “Dat we voor vier compleet verschillende merken aan de slag mogen, is natuurlijk fantastisch. Stuk voor stuk zijn het ijzersterke merken, maar ieder met zijn eigen dynamiek. Hoe verschillend iedereen ook is, we delen wel dezelfde visie en passie op het gebied van data, creatie en media.”

Tags: Abovo MaxleadAbovo MediaAZhoornMarketing
Share16Tweet10Share3Send

Mis geen nieuws, volg WestfrieslandinBedrijf op facebook en LinkedIn.


OnsWestfriesland

Populair deze week

  • Kansspelen onder jongeren in Europa in verval

    Kansspelen onder jongeren in Europa in verval

    1296 shares
    Share 518 Tweet 324
  • Frits Meester neemt na 13 jaar afscheid als voorzitter van Ondernemersvereniging Wervershoof

    22 shares
    Share 9 Tweet 6
  • Na 38 jaar nieuwe eigenaar Wapen van Obdam

    180 shares
    Share 72 Tweet 45
  • Insiders uit ’s-Hertogenbosch wordt nieuw regiomarketingbureau voor Westfriesland

    20 shares
    Share 8 Tweet 5
ADVERTISEMENT
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact
Nieuws/tips/persberichten?

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk