WestfrieslandinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
WestfrieslandinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
WestfrieslandinBedrijf

Supermarkt Deen wil in mei eigen loyaliteitskaart en App starten

redactie Door redactie
11 februari 2020
in Westfriesland
A A
Deel op FacebookDeel op TwitterDeel op LinkedinDeel via e-mail

HOORN – De Hoornse Supermarktketen Deen gaat een eigen loyaliteitsprogramma starten. Het plan is om dit programma in mei te gaan lanceren in combinatie met een grote reclamecampagne.

Meernieuws

Hoorn loopt tot 2,3 miljoen aan inkomsten mis door Corona

Hoorn verbiedt uitbreiding en nieuwbouw op bedrijventerrein Gildenweg

‘Help de winkeliers, kom niet allemaal tegelijk winkelen’

Directieleden Joost Deen en Marcel van de Kerkhof vertellen aan vakblad Distrifood over dit plan. “Het gaat om een vernieuwing van onze app. Daar is ook een functionaliteit in opgenomen waarmee klanten kunnen sparen voor vouchers voor korting op hun boodschappen.”

ADVERTISEMENT

App en kaart

De klanten kunnen via een App of een fysieke kaart hun aankopen registeren en sparen voor kortingen. Hoe het loyaliteitsprogramma gaat heten is nog niet bekend. “De naam van het programma houden we nog even voor onszelf. Het wordt echt supergaaf,” aldus Joost Deen. Wij als redactie zetten ons geld op de naam ‘DailyDeen’.

Het pas in de markt waar veel klantdata steeds meer waarde krijgt. Deen is zeker niet de eerste met een dergelijk spaarsysteem. De bonuskaart van Albert Hein is waarschijnlijk de bekendste in de supermarktbranche. Recent heeft Lidl haar spaarprogramma gelanceerd onder de naam Lidl Plus.

Tags: Featured
Share26Tweet16Share4Send

Populair deze week

  • Anja Witte nieuwe directeur van WerkSaam Westfriesland

    Anja Witte nieuwe directeur van WerkSaam Westfriesland

    26 shares
    Share 10 Tweet 7
  • Column Eveline Corbet: Arbeidsmarkt staat op springen

    13 shares
    Share 5 Tweet 3
  • Jakko Bregman wordt volledig eigenaar van De Dijken agrarische makelaardij & taxaties

    11 shares
    Share 4 Tweet 3
  • Column Gerben H. Bakker: Het Dorp

    34 shares
    Share 14 Tweet 9
  • Avontuur Thema Vormgevers verkocht aan het Franse Blanchere

    296 shares
    Share 118 Tweet 74
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact
Nieuws/tips/persberichten?

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Agenda
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2012-2022 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media. Onderdeel van NHN.NU nieuwsnetwerk